Snelle saleshulp op de momenten wanneer u die nodig heeft

AC-Company biedt ook snelle saleshulp met het HelpCase abonnement. Met dit abonnement kunt u iedere maand een aantal verkoopcases voorleggen, op de momenten die u of uw medewerkers het beste uitkomen.
In veel gevallen zal het gaan om complexere verkooptrajecten waarbij het voor (technische) accountmanagers prettig is als er iemand van buitenaf met veel verkoopkennis en -ervaring doelgericht en creatief meedenkt.
Maar het kan ook zijn dat u bijvoorbeeld denkt, “ik kan wel wat tips gebruiken ter voorbereiding op een lastig verkoopgesprek” of “hoe zorg ik ervoor dat onze offerte deze nog twijfelende prospect over de streep trekt”. Ook dan kunt u ons bellen en/of mailen.

Flexibele saleshulp

Het HelpCase abonnement is er in verschillende vormen, zodat we flexibel kunnen inspelen op wat uw organisatie nodig heeft. Zo kan er al een abonnement afgesloten worden voor 2 verkoopcases per maand, maar 10 of meer is ook mogelijk. Daarnaast schakelen we snel: u krijgt direct of uiterlijk binnen één werkdag feedback.


De saleshulp die AC-Company geeft:

  • verkooptips voor iedere fase van het verkooptraject
  • hulp bij het achterhalen van 'de vraag achter de vraag' van de potentiële klant
  • een specifiek probleem bespreken, zoals hoe een bepaald tegenargument van een prospect weerlegd kan worden
  • hulp bij het maken van de afspraak, de offerte of een orderbevestiging (het sluiten van de deal)
De werkelijk benodigde saleshulp is afhankelijk van het type verkoopcase en het stadium waarin deze verkeert. Het komt ook voor dat klanten ons vanaf het begin (het eerste gesprek) t/m het eind (het maken van de opdrachtbevestiging) erbij betrekken.

De grootte van de verkoopcases die voorgelegd worden, kan dus verschillen. Van het geven van een enkele verkooptip voordat iemand een gesprek in gaat t/m meekijken en -denken tijdens alle fases van het verkoopproces. Ook daarin zijn wij flexibel.


Andere verkoopdiensten waarvoor u bij AC-Company terechtkunt: