CaaS: Coaching as a Service

Heb je regelmatig terugkerende coaching-wensen en kan je een goede inschatting maken van het aantal uren dat je denkt nodig te hebben, dan is het aantrekkelijk om te kiezen voor een CaaS abonnement.

CaaS is in de basis een strippenkaart voor persoonlijke 1-op-1 coaching van medewerkers van ICT- en TELCO bedrijven. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

  • Het goed kunnen luisteren en meedenken met een klant voor systeem engineers;
  • Een grotere klantvriendelijkheid en telefonische correctheid voor 1e en 2e lijns servicedesk-medewerkers;
  • Een optimale samenwerking met collega’s.

 

 CaaS geeft een basis aan persoonlijke begeleiding van verschillende medewerkers

De voordelen van een CaaS abonnement zijn:

  • Vooraf voorspelbare kosten
  • Flexibel in te plannen
  • Is niet aan één persoon gebonden
  • Geen lange termijn verplichtingen of hoge uitgaven
  • Geen maandelijkse factuur voor elke handeling ter voorkoming van extra administratiewerkzaamheden
  • Bij een hogere afname van het aantal uren daalt het tarief
  • Is in te zetten op locatie, op kantoor AC-Company of via beeldbellen
  • De bestede uren worden vastgelegd in een tijdsregistratiesysteem
  • Lage startdrempel. CaaS is al te gebruiken vanaf 6 uren per kwartaal